Cviky na biceps

Zdvihy rovné činky

Postavte se do základní polohy, kterou je stoj s chodidly od sebe na šíři ramen. Činku uchopte podhmatem a prověste ruce. Nadechněte se a obloukovým pohybem přesuňte činku k hrudníku. Dávejte pozor na to, abyste lokty neuhnuli vpřed ani vzad. V této fázi proveďte kontrakci bicepsu a výdech. Pomalým obloukovým pohybem přesuňte činku zpět k pasu. Dávejte pozor na to, abyste se při provádění cviku nepředkláněli, ani nezakláněli.

  

Scottova lavička

Pumpování bicepsu s EZ činkou

Pro efektivní růst musculus biceps branchii, jak se latinsky dvojhlavý sval pažní nazývá, je zapotřebí jeho intenzivní stimulace. Ideálním prostředkem ke zvýšení objemu vašeho bicepsu jsou zdvihy EZ činky, tzv. pumpování. Klíčovým prvkem pumpování, jsou krátké pauzy mezi jednotlivými sériemi. Tyto by měly být přesně 60 vteřin a pokud nejsou dodržovány, ztrácí cvičení svůj smysl.

Jednadvacítka

 
790
119017901190
Značky
  • XXtreme Nutrition CEEM  Kód: XXTN1_1
    Skladem Výrobce: XXTREME NUTRITION
    Esterifikace látek zvyšuje jejich lipofilní vlastnosti, vlastnost využití tukové tkáně jako transportního mechanizmu. Tedy esterifikovaný...

    Původně: 990 Kč
    Ušetříte: až 500 Kč (–30 %)

    od 790 Kč

Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem