CHIA semínka 500g

3 hodnocení
 
Akce Efekt lupa
 

Chia semínka, latinsky Salvia Hispanica, jsou jednou ze superpotravin – tzv. jídel budoucnosti. Je to kvetoucí rostlina, která patří mezi další zapomenuté a posléze znovuobjevené plodiny. Chia semínka nasáknou tekutinu a nabobtnají. Ve vašem žaludku tak zvětší objem a na delší dobu vás zasytí, aniž by byly kalorické a těžké. Chia semínka jsou ideální pro atlety a sportovce všeho druhu, stejně tak pro fitness nadšence a běžné nadšence do zdravé výživy.

Dostupnost Skladem
Běžná cena 149 Kč
Ušetříte 40 Kč (–27 %)
109 Kč    
Kód produktu CHIA
Kategorie Ořechy, semínka a plody
 
 

CHIA SEMÍNKA

Semínka z byliny Šalvěje hispánské zahánějí pocit únavy, žízně a hladu. Své využití nacházejí  mleté i vcelku jako přísada do jogurtu, smoothie, zeleninových salátů či do pečiva. Při nabobtnání se z nich vytvoří výživný rosol, který slouží jako náhražka oleje a vajec. Semínka nedisponují žádnou chutí a jsou vhodná pro celiaky, diabetiky a pro lidi s nadváhou

Co Chia semínka obsahují?

  • sacharidy → 35 – 40%
  • tuky → cca 35%, významným zdrojem omega 3 mastných kyselin (až 15%)
  • bílkoviny → vysoký obsah (cca 20%)
  • vitamíny → B1, B3, B9
  • minerální látky → vápník, zinek, železo, fosfor, měď, draslík a hořčík
  • vláknina → 1/3 své hmotnosti (ve 100G obsahuje 35g)
  • voda → hydrofilní vlastnosti

 

chia semínka bombus fitness jídlo recepty

Chia obsahuje třikrát víc omega-3 nasycených mastných kyselin než losos. Chia také obsahuje více vápníku (až 5x) než plnotučné mléko, více železa než syrový špenát a více hořčíku než brokolice. Je to vynikající zdroj fosforu, draslíku, mědi, železa a zinku. Chia semínka jsou vhodná téměř do všech fitness receptů a to jak sladkých, tak slaných. Každé fitness jídlo bude díky chia semínkům ještě více fitness.

Chia semínka jsou vhodná pro kohokoli včetně dětí a kojících žen, protože nemají žádné negativní vlastnosti. Ideální jsou pro vegetariány a vegany, sportovce, diabetiky a lidi, kteří drží dietu, protože dodávají energii a zasytí na dlouhý čas. Jsou vhodná i pro alergiky na lepek a pro lidi, kteří čelí zvýšenému psychickému vypětí, protože zvyšují koncentraci

Jejich použití je velmi snadné. Díky tomu, že nemají žádnou specifickou chuť, můžete je rozmixovat do nápojů a koktejlů, přidat do jogurtů, müsli, pečiva, salátů, apod. V podstatě kamkoli vás napadne, protože výslednou chuť neovlivní. A dávkování? Již 2 lžíce semínek Chia zajistí významný příjem využitelného vápníku, vlákniny, rostlinných omega-3 a dalších živin.

all4fit_seminka_chia_zdravi


 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: