Proteinové koláčky

Aktivní sportovci a všichni, co dodržují správné způsoby stravování, vědí, že jíst zdravě nestačí. Stejně důležitá je také pravidelnost, proto nesmíte zapomínat na svačiny, a to jak dopolední, tak odpolední. Ty by měly být vždy menší než hlavní jídla, přibližně 200 kcal. Dopolední svačinu je vhodné složit ze sacharidů (i cukrů) a bílkovin, odpoledne sacharidy omezte, aby potravu vaše tělo stačilo zpracovat a spálit.

Docházejí vám nápady na vhodné snacky, které by obsahovaly potřebné živiny a dostatečně vás, mezi jídly, zasytily? Pak vyzkoušejte jednoduchý recept na proteinové koláčky, které zachutnají nejenom sportovcům.

Co budete potřebovat?suroviny-kosicky

  • 3 lžíce burákového máska
  • 2 lžíce sirupu (javorový, agave)
  • 2 lžíce kokosového oleje
  • 40g vanilkového proteinu
  • 1 čajová lžička vanilkového extraktu
  • Košíčky na muffiny (ideálně silikonové)

Jak postupovat?

Postup je v tomto případě stejně jednoduchý, jako u předešlých receptů. Smíchejte dohromady všechny tekuté ingredience, čili olej, sirup a vanilkový extrakt. Přidejte burákové máslo a vyšlehejte do hladka. Poté pomalu přisypávejte protein a vymíchejte v hladkou hmotu, která by měla mít trochu pěnovou konzistenci. Připravte si košíčky, každý naplňte do ¾ a dejte do mrazáku na 30 minut, nebo do lednice na hodinu a půl. Výborná nepečená svačinka vám přijde vhod po tréninku, ale i mezi hlavními jídly.  

Peanut-caramel-recipe

 

Záznamy nebyly nalezeny...